Customer success specialist

.חברת איזוטופיה(Isotopia Molecular Imaging) , הינה חברה גלובלית, מובילה בתחומה, העוסקת בתחום הרפואה הגרעינית

החברה פעילה במספר רב של שווקים ברחבי העולם ונמצאת כרגע בתנופת פיתוח.

לחברה דרוש/ה אחראי שרות לקוחות וחווית לקוח גלובלי מנוסה ואנרגטי בעל “ראש גדול”  שיצטרף לצוות השיווק והמכירות בכדי להעניק חוויית לקוח איכותית ושירות מן השורה הראשונה.

מהות התפקיד היא לענות על צרכי השרות של הלקוח מקצה לקצה. כחלק מצוות השיווק והמכירות בחברה, יוביל נציג השרות וחווית הלקוח את הלקוחות באינטראקציות שונות עם החברה. תהיה לו ההזדמנות לתקשר עם לקוחות החברה בהזמנותיהם התדירות, לתאם עבורם עם כל בעלי העניין הפנימיים כגון מכירות, שיווק, ניהול חשבונות, איכות ולוגיסטיקה ולהבטיח חווית לקוח איכותית ויעילה.

העבודה היא בסביבה גלובלית ודינמית. נדרשת יכולת עבודה באנגלית ברמה גבוהה מאוד וגמישות בשעות העבודה.
העבודה במשרדי החברה בפתח-תקווה

 

תחומי אחריות:

·         תמיכה במנהל המכירות לעמידה ביעדי החברה

·         הנעת תהליכי הזמנות שוטפות, להבטחת עמידה בהתחייבויות הלקוח.

·         תקשורת קבועה עם לקוחות לניהול תהליכי הזמנה ושירות

·         מתן מענה אישי ואיכותי ללקוחות באמצעות מייל, שיחות טלפון או מפגשי וידאו

·         מענה זמין לפניות של לקוחות

·         מעקב אחר שאלות ובקשות של לקוחות

·         טיפול בבעיות של לקוחות

·         ניהול מעקב, יעיל וקבוע אחר פניות לקוח

·         יזום מהלכי הדרכה ללקוחות

 

דרישות:

ניסיון של 3 שנים לפחות בשרות לקוחות בחברה גלובלית

זמינות לעבודה בשעות לא קונבנציונאליות

גישה שירותית

יצירתיות ופתרון בעיות

יחסי אנוש מעולים

גישה חיובית, אמפטית ואנרגטית

אנגלית: שיחה, כתיבה, קריאה ברמה גבוהה מאוד. שפות נוספות- יתרון

ניסיון עם פריוריטי, יתרון

 

להגשת מועמדות: okarta@isotopia.co.il